Peugeot 308 2011 vs Renault Megane 2010
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Motori: | 1.4 - 2.0 | 1.5 - 2.0 | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 92 - 200 ZS | 106 - 138 ZS | |
Griezes moments: | 136 - 340 NM | 151 - 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 - 13 sekundes | 10.1 - 13.9 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 - 7.7 | 4.2 - 7.8 | |
Peugeot 308 benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.6 litriem mazāks nekā Renault Megane. Ar dīzeļdzinējiem aprīkotie Peugeot 308 uz 100 km vidēji patērē par 0.6 litriem vairāk degvielas nekā Renault Megane. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 2 cm īsāks nekā Renault Megane, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1162 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 57 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 39 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.1 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`852 | ~ 1`775 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|