LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2011 vs Peugeot 308 2013

 
Peugeot 308
2011 - 2013
Peugeot 308
2013 - 2017
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.4 Benzīns1.2 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 98 ZS82 ZS
Griezes moments: 136 NM118 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 12.7 sekundes15.2 sekundes
Peugeot 308 2011 ir dinamiskāks braukšanā.
Peugeot 308 2011 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Peugeot 308 2013, savukārt griezes moments ir par 18 NM lielāks nekā Peugeot 308 2013. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 2011 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.35.0
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle.
Peugeot 308 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 2011 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri53 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 950 km kombinētajā ciklā1060 km kombinētajā ciklā
1170 km ārpus pilsētas1260 km ārpus pilsētas
Peugeot 308 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 6 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C1, Peugeot 2008, Opel Crossland
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2013 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 308 2011 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.28 m4.25 m
Platums: 1.82 m1.80 m
Augstums: 1.50 m1.46 m
Peugeot 308 2011 ir lielāks.
Peugeot 308 2011 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308 2013, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2011 ir par 4 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 348 litri420 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1201 litri817 litri
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 2011 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2013. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 2011 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 384 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.5 metri
Peugeot 308 2011 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Peugeot 308 2013.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7801`670
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 44006600
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Peugeot 308 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]