Peugeot 308 2011 vs Peugeot 308 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 98 ZS | 82 ZS | |
Griezes moments: | 136 NM | 118 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 15.2 sekundes | |
Peugeot 308 2011 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 2011 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Peugeot 308 2013, savukārt griezes moments ir par 18 NM lielāks nekā Peugeot 308 2013. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 2011 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 2011 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
1170 km ārpus pilsētas | 1260 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Citroen C1, Peugeot 2008, Opel Crossland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2013 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 2011 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 2011 ir lielāks. Peugeot 308 2011 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308 2013, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2011 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 817 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 2011 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2013. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 2011 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 384 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.5 metri | |
Peugeot 308 2011 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Peugeot 308 2013. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`780 | 1`670 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|