Peugeot 308 2017 vs BMW 1 sērija 2019
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes | 8.5 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.6 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 970 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 110 mm | 153 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no divi BMW 1 sērija 2019 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 7 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1228 litri | 1200 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Iespējams, BMW 1 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 28 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`720 | 1`845 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 200 | 20 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|