Peugeot 308 2017 vs BMW 1 sērija 2019
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 370 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.6 sekundes | 8.5 sekundes | |
Peugeot 308 un BMW 1 sērija dzinēju jaudas ir vienādas, taču Peugeot 308 griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.8 | 4.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.7 l/100km | 5.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1390 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1510 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 110 mm | 153 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no divi BMW 1 sērija 2019 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Citroen C4, Peugeot 508, Citroen SpaceTourer | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW X1, BMW 2 sērija, BMW X2 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 7 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1228 litri | 1200 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Iespējams, BMW 1 sērija vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 28 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`870 | 1`950 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 40 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 11 200 | 21 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|