Peugeot 308 2008 vs Renault Megane 2006
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 136 NM | 151 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.4 sekundes | 11.3 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Renault Megane. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 7.0 | |
Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 45 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 25 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 207, Citroen C3 Picasso | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Megane varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 un Renault Megane garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1736 litri | 1600 litri | |
Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Renault Megane. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 136 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Renault Megane. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`795 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Megane ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Megane, attiecīgi Renault Megane kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|