Peugeot 308 2017 vs Renault Megane 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 11.1 sekundes | |
Renault Megane ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Renault Megane, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Renault Megane. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Renault Megane, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 308 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Renault Megane. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1120 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Opel Combo, Peugeot 2008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Dacia Duster, Dacia Dokker | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Megane dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.59 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 308 ir par 4 cm īsāks nekā Renault Megane, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 610 litri | 507 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1660 litri | 1504 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 103 litriem lielāks nekā Renault Megane. Iespējams, Renault Megane vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 156 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Renault Megane, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`825 | 1`881 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Megane, attiecīgi Peugeot 308 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 9400 | 10 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Renault Megane ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|