Peugeot 308 2011 vs Peugeot 308 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.4 sekundes | |
Peugeot 308 2015 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 308 2011 dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Peugeot 308 2015, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Peugeot 308 2015. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 308 2011 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 4.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2015 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2015, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 2011 var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1320 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1510 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2015 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 308 2011 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Peugeot 3008, Peugeot 508, Citroen DS4 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Peugeot 3008, Opel Grandland, Citroen C5 Aircross | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2015 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 2011 ir lielāks. Peugeot 308 2011 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308 2015, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2011 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 420 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 855 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 2011 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 72 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2015. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 2011 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 2011 (par 346 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.5 metri | |
Peugeot 308 2011 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Peugeot 308 2015. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Peugeot 308 2015 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 2011 nopietni defekti konstatēti apmēram 115 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308 2015, attiecīgi Peugeot 308 2015 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 4400 | 6400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|