Peugeot 308 2011 vs Mercedes A klase 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 11.3 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 54 ZS lielāka nekā Mercedes A klase, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Mercedes A klase. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 3.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes A klase ir labāka izvēle. Peugeot 308 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā Mercedes A klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1310 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1510 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes A klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Citroen C5, Peugeot 3008, Peugeot 508, Citroen DS4 | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane, Dacia Duster | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes A klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.29 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.43 m | |
Peugeot 308 ir par 2 cm īsāks nekā Mercedes A klase, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 341 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | 1157 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 7 litriem lielāks nekā Mercedes A klase. Iespējams, Mercedes A klase vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 44 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mercedes A klase. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 1`960 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Mercedes A klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes A klase, attiecīgi Mercedes A klase kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 11 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Mercedes A klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|