Peugeot 308 2011 vs Peugeot 308 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 200 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 275 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 8.5 sekundes | |
Peugeot 308 2011 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 308 2011 dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Peugeot 308 2013, savukārt griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Peugeot 308 2013. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 308 2011 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 308 2013 ir labāka izvēle. Peugeot 308 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Peugeot 308 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 308 2011 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 2011 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Peugeot 208, Citroen DS4, Citroen DS5 | Izmantots arī Peugeot 408 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 2011 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.25 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Peugeot 308 2011 ir lielāks. Peugeot 308 2011 ir par 2 cm garāks nekā Peugeot 308 2013, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 308 2011 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 470 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1201 litri | nav datu | |
Peugeot 308 2013 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 308 2011 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 122 litriem mazāks nekā Peugeot 308 2013. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 308 2011 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.5 metri | |
Peugeot 308 2011 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Peugeot 308 2013. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`770 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4400 | 6600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|