Peugeot 308 2021 vs BMW 1 sērija 2019
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 8.5 sekundes | |
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 42 litri | |
Klīrenss: | 140 mm | 153 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no divi BMW 1 sērija 2019 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 308 2021 1.2 dzinējs: Tā kā zobsiksna ir iegremdēta eļļā, tā neiztur paredzēto 180 000 kilometru, un tās nodiluma produkti aizsprosto eļļas kanālus. Pirmo gadu dzinēji tika atsaukti pārmērīgas kloķvārpstas ... Vairāk par Peugeot 308 2021 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 5 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 412 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1323 litri | 1200 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 32 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 123 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 21 800 | 20 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|