Peugeot 308 2021 vs BMW 1 sērija 2019
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 8.5 sekundes | |
Peugeot 308 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, taču griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 42 litri | |
Klīrenss: | 140 mm | 153 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa BMW 1 sērija var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim BMW 1 sērija modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no divi BMW 1 sērija 2019 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
BMW 1 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.37 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
Peugeot 308 ir lielāks. Peugeot 308 ir par 5 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 5 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 412 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1323 litri | 1200 litri | |
Peugeot 308 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 32 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 123 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`870 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 21 800 | 20 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|