Peugeot 408 2017 vs BMW 3 sērija 2018
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 258 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 5.8 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 408 dzinēja jauda ir par 143 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 250 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 408 sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 6.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Peugeot 408 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 408 var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 1130 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 408) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Citroen C4, Citroen C-Elysee, Peugeot 301 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW 6 sērija, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 408 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.70 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.44 m | |
Peugeot 408 ir mazāks, bet augstāks. Peugeot 408 un BMW 3 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 480 litri | |
Peugeot 408 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 408 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 408 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 2`060 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 30 000 | 33 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 408 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|