Peugeot 5008 2009 vs Mazda 5 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 11 sekundes | |
Peugeot 5008 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Mazda 5, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Mazda 5. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.1 | |
Peugeot 5008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mazda 5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 5008 var ietaupīt 30 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1220 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 5008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C5, Peugeot 3008, Peugeot 508, Citroen DS4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 5008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.67 m | |
Peugeot 5008 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 5008 ir par 2 cm garāks nekā Mazda 5, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 5008 ir par 3 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 679 litri | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 112 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 679 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1754 litri | 1566 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 188 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.1 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mazda 5, tas nozīmē, ka ar Peugeot 5008 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`125 | 2`250 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Mazda 5 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Peugeot 5008, attiecīgi Mazda 5 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Mazda 5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|