Peugeot 5008 2017 vs Volvo XC60 2017
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 249 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 6.8 sekundes | |
Volvo XC60 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 99 ZS mazāka nekā Volvo XC60, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Volvo XC60. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.8 | 7.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 5008 ir labāka izvēle. Peugeot 5008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem mazāks nekā Volvo XC60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 5008 var ietaupīt 210 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 5008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Volvo XC60 2017: Šim Volvo ir Haldex V paaudzes proaktīvā automātiskā četru riteņu piedziņa. Tā analizē informāciju no ABS un dzinēja vadības bloka un nepieciešamības gadījumā var palielināt spiedienu uz daudz disku sajūgu, lai to ātrāk iedarbinātu. Normālas braukšanas laikā griezes momenta sadalījums ir 100 % uz priekšējo piedziņu un nav griezes momenta uz aizmugurējo. Ja tiek konstatēta riteņu buksēšana, griezes moments var tikt sadalīts vienmērīgi starp asīm (50% pret 50%). | |||
Klīrenss: | 236 mm | 216 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 5008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 5008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C5, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volvo S60, Volvo XC90, Volvo V60, Volvo S90 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.69 m | |
Platums: | 1.84 m | 2.00 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.66 m | |
Peugeot 5008 ir mazāks. Peugeot 5008 ir par 5 cm īsāks nekā Volvo XC60, par 16 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 5008 ir par 1 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums: | 780 litri | 505 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 780 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1940 litri | 1432 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 508 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volvo XC60. | |||
Pilna masa (kg): | 2`160 | 2`470 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 18 200 | 27 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|