Peugeot 5008 2017 vs Renault Koleos 2016
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 144 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.9 sekundes | 11.3 sekundes | |
Renault Koleos ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Renault Koleos, taču griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Renault Koleos. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 | 7.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 5008 ir labāka izvēle. Peugeot 5008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.2 litriem mazāks nekā Renault Koleos, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 5008 var ietaupīt 480 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 53 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1230 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 5008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 236 mm | 210 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 5008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 5008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Koleos dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 5008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.67 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 5008 ir par 3 cm īsāks nekā Renault Koleos, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 5008 ir par 3 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 780 litri | 538 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 780 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 538 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1940 litri | 1690 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 250 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault Koleos. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`140 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 200 | 18 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Renault Koleos ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|