Peugeot 5008 2020 vs Renault Koleos 2019
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.7 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 5008 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Renault Koleos, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Renault Koleos. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 5008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 5.4 | |
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 60 litri | |
Klīrenss: | 236 mm | 189 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 5008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 5008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Koleos dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Renault Scenic, Renault Megane | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Renault Koleos dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.67 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.67 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 5008 ir par 3 cm īsāks nekā Renault Koleos, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 5008 ir par 2 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 702 litri | 498 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 702 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | nav datu | 498 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2150 litri | 1706 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 444 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 5008 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Renault Koleos. | |||
Pilna masa (kg): | 2`140 | 2`240 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 29 000 | 28 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 5008 ir
|
Renault Koleos ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|