Peugeot 508 2010 vs Mazda 6 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 193 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 10.4 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Mazda 6, taču griezes moments ir par 127 NM lielāks nekā Mazda 6. Neskatoties uz mazāku jaudu Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 7.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle. Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Mazda 6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 508 var ietaupīt 300 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1440 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1800 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 520'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 508 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 508 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 508 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.81 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.49 m | |
Peugeot 508 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 508 ir par 3 cm garāks nekā Mazda 6, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 508 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 519 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
560 litri | 1751 litri | |
Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 41 litriem lielāks nekā Mazda 6. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda 6 (par 1191 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 11.8 metri | |
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mazda 6. | |||
Pilna masa (kg): | 2`140 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 508 ir
|
Mazda 6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|