Peugeot 508 2014 vs Volvo C30 2009
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 11.8 sekundes | |
Peugeot 508 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 508 dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Volvo C30, savukārt griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā Volvo C30. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 508 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 7.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle. Peugeot 508 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Volvo C30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 508 var ietaupīt 195 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1260 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1500 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo C30 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 208 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V50, Volvo S40 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Volvo C30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 508 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.81 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.44 m | |
Peugeot 508 ir lielāks. Peugeot 508 ir par 55 cm garāks nekā Volvo C30, par 7 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 508 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 560 litri | 251 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1592 litri | 921 litri | |
Peugeot 508 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 508 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 309 litriem lielāks nekā Volvo C30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 508 (par 671 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 10.6 metri | |
Peugeot 508 apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem lielāks nekā Volvo C30, tas nozīmē, ka ar Peugeot 508 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`100 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 9200 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 508 ir
|
Volvo C30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|