Peugeot 607 2005 vs Citroen C4 2004
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 138 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.1 sekundes | 10.5 sekundes | |
Citroen C4 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Citroen C4, savukārt griezes moments ir par 70 NM mazāks nekā Citroen C4. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C4 ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Citroen C4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1330 km kombinētajā ciklā | 1110 km kombinētajā ciklā | |
1660 km ārpus pilsētas | 1330 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.27 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Peugeot 607 ir lielāks. Peugeot 607 ir par 60 cm garāks nekā Citroen C4, par 7 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1023 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Citroen C4, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`849 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Citroen C4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|