Peugeot 607 2005 vs Kia Optima 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 10.4 sekundes | |
Kia Optima ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Kia Optima, taču griezes moments ir par 15 NM lielāks nekā Kia Optima. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 6.0 | |
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Kia Optima, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1310 km kombinētajā ciklā | 1030 km kombinētajā ciklā | |
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Hyundai Santa FE, Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Kia Optima varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Peugeot 607 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 607 ir par 17 cm garāks nekā Kia Optima, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 496 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 816 litri | |
Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 14 litriem lielāks nekā Kia Optima. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.8 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Kia Optima, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`045 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Kia Optima ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|