Peugeot 607 2005 vs Mercedes E klase 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 12 sekundes | |
Peugeot 607 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Mercedes E klase. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.1 | 5.9 | |
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1310 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Peugeot 308, Peugeot 407, Citroen C5, Citroen C4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes Vito | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.90 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 8 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 510 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 607 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.4 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`135 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|