Peugeot 607 2005 vs Kia Optima 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 158 ZS | 144 ZS | |
Griezes moments: | 217 NM | 189 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 11.5 sekundes | |
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā Kia Optima, savukārt griezes moments ir par 28 NM lielāks nekā Kia Optima. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 8.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Kia Optima ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Kia Optima, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C8 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Kia Carens, Kia Magentis | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.74 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Peugeot 607 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Peugeot 607 ir par 14 cm garāks nekā Kia Optima, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 496 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Kia Optima. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 607 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.8 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Kia Optima, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`035 | 1`980 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Kia Optima ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|