Peugeot 607 2005 vs Mercedes E klase 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 158 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 217 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.6 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 23 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 8.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1060 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C8 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes CLK, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 5 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 59 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 607 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`035 | 2`105 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|