Peugeot 607 2005 vs Audi A6 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 158 ZS | 177 ZS | |
Griezes moments: | 217 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.2 sekundes | 9.1 sekundes | |
Audi A6 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 19 ZS mazāka nekā Audi A6, savukārt griezes moments ir par 13 NM mazāks nekā Audi A6. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 11.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 607 ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Audi A6, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 285 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Audi A6 2004: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C8 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.92 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 5 cm īsāks nekā Audi A6, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 546 litri | |
Audi A6 ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem mazāks nekā Audi A6. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 12 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Audi A6, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`035 | 2`205 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Audi A6 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|