Peugeot 607 2005 vs Mercedes E klase 2003
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 133 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 314 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 12.1 sekundes | |
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, savukārt griezes moments ir par 44 NM lielāks nekā Mercedes E klase. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 5.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1110 km kombinētajā ciklā | 1100 km kombinētajā ciklā | |
1370 km ārpus pilsētas | 1350 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen C8, Fiat Ulysse | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes Vito | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.45 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 5 cm garāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 540 litri | |
Mercedes E klase ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 59 litriem mazāks nekā Mercedes E klase. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 607 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.4 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`115 | 2`135 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|