Peugeot 607 2005 vs Dodge Avenger 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.9 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 12.1 sekundes | |
Peugeot 607 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 55 ZS lielāka nekā Dodge Avenger, savukārt griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Dodge Avenger. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 | 7.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dodge Avenger ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem lielāks nekā Dodge Avenger, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 360 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
Dodge Avenger ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 500'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 607 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 407 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Dodge Caliber, Chrysler Sebring | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dodge Avenger varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.85 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.50 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 2 cm garāks nekā Dodge Avenger, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 450 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11.1 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Dodge Avenger. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`040 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Dodge Avenger ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|