Peugeot 607 2001 vs Jaguar S-Type 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 240 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 8.5 sekundes | |
Jaguar S-Type ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 102 ZS mazāka nekā Jaguar S-Type, savukārt griezes moments ir par 110 NM mazāks nekā Jaguar S-Type. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 10.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 607 ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem mazāks nekā Jaguar S-Type, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 330 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
1210 km ārpus pilsētas | 770 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Jaguar S-Type) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 510'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar S-Type dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Jaguar X-Type, Jaguar XF | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.86 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 1 cm garāks nekā Jaguar S-Type, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 810 litri | |
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība. Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem lielāks nekā Jaguar S-Type. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 12.1 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Jaguar S-Type, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`175 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Jaguar S-Type ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|