Peugeot 607 2001 vs Skoda Octavia 2000
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 170 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 10.8 sekundes | |
Peugeot 607 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Skoda Octavia. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 8.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Octavia ir labāka izvēle. Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 607 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
1210 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 580'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Skoda Octavia dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Bora, Volkswagen Beetle | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Peugeot 607 ir lielāks. Peugeot 607 ir par 36 cm garāks nekā Skoda Octavia, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 481 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 10.8 metri | |
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Peugeot 607 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 1200 | 1200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 607 ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|