LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 607 2000 vs Jaguar S-Type 2002

 
Peugeot 607
2000 - 2005
Jaguar S-Type
2002 - 2004
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.2 Benzīns2.5 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 160 ZS201 ZS
Griezes moments: 217 NM250 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes8.6 sekundes
Jaguar S-Type ir dinamiskāka braukšana.
Peugeot 607 dzinēja jauda ir par 41 ZS mazāka nekā Jaguar S-Type, savukārt griezes moments ir par 33 NM mazāks nekā Jaguar S-Type. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 607 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.19.5
Peugeot 607 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Jaguar S-Type, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 607 var ietaupīt 60 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 80 litri70 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 870 km kombinētajā ciklā730 km kombinētajā ciklā
1110 km ārpus pilsētas950 km ārpus pilsētas
Peugeot 607 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)Aizmugures piedziņa (RWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 607) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Jaguar S-Type) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 380'000 km480'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Jaguar S-Type dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 10 gadi8 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 407, Citroen C8Izmantots arī Jaguar X-Type
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 607 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Peugeot 607 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.87 m4.88 m
Platums: 1.84 m1.82 m
Augstums: 1.46 m1.45 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 607 ir par 1 cm īsāks nekā Jaguar S-Type, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 607 ir par 1 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 481 litri370 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu810 litri
Peugeot 607 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 607 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 111 litriem lielāks nekā Jaguar S-Type. Iespējams, Jaguar S-Type vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks.
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri11.5 metri
Peugeot 607 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Jaguar S-Type.
Pilna masa (kg): 2`0352`125
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 12003400
Priekšrocības un trūkumi: Peugeot 607 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • zemāka cena
Jaguar S-Type ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]