Renault Captur 2012 vs Skoda Yeti 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.1 sekundes | 11.4 sekundes | |
Skoda Yeti ir dinamiskāka braukšana. Renault Captur dzinēja jauda ir par 15 ZS mazāka nekā Skoda Yeti, taču griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Skoda Yeti. Mazākas jaudas dēļ Renault Captur sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.7 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.1 l/100km | 7.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Captur ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.4 litriem mazāks nekā Skoda Yeti, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Captur var ietaupīt 360 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Captur degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem mazāks nekā Skoda Yeti. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1210 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1320 km ārpus pilsētas | 1110 km ārpus pilsētas | ||
880 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Captur ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Skoda Fabia, Seat Altea | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Captur varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Yeti dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.12 m | 4.22 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.57 m | 1.69 m | |
Renault Captur ir mazāks. Renault Captur ir par 10 cm īsāks nekā Skoda Yeti, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Captur ir par 12 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 377 litri | 405 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1235 litri | nav datu | |
Skoda Yeti ir vairāk vietas bagāžai. Renault Captur bagāžas nodalījuma tilpums ir par 28 litriem mazāks nekā Skoda Yeti. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.3 metri | |
Renault Captur apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Skoda Yeti. | |||
Pilna masa (kg): | 1`749 | 1`879 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Renault Captur ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Yeti nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Captur, attiecīgi Renault Captur kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7800 | 8000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Captur ir
|
Skoda Yeti ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|