Renault Clio 2008 vs Hyundai i20 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 127 NM | 137 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.6 sekundes | |
Renault Clio un Hyundai i20 dzinēju jaudas ir vienādas, taču Renault Clio griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Hyundai i20. Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 5.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Clio var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
1010 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
790 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Renault Scenic, Renault Megane, Renault Modus | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai i30, Hyundai Accent, Kia RIO | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i20 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Clio dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | nav datu | 3.94 m | |
Platums: | nav datu | 1.71 m | |
Augstums: | nav datu | 1.49 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1060 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.4 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`565 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i20 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Clio nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i20, attiecīgi Hyundai i20 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|