Renault Clio 2008 vs Toyota Yaris 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 151 NM | 173 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 9.3 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Renault Clio dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 22 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Clio var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
780 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Clio dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Clio varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Yaris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | nav datu | 3.80 m | |
Platums: | nav datu | 1.70 m | |
Augstums: | nav datu | 1.53 m | |
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 275 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 9.4 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`050 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Clio nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|