Renault Clio 2005 vs Skoda Fabia 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 ZS | 65 ZS | |
Griezes moments: | 93 NM | 112 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15 sekundes | 15.9 sekundes | |
Renault Clio dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Skoda Fabia, savukārt griezes moments ir par 19 NM mazāks nekā Skoda Fabia. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Skoda Fabia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Clio var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Skoda Fabia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
780 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.81 m | 3.96 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.65 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.45 m | |
Renault Clio ir mazāks. Renault Clio ir par 15 cm īsāks nekā Skoda Fabia, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 255 litri | 260 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1035 litri | 1015 litri | |
Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem mazāks nekā Skoda Fabia. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 20 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 10.5 metri | |
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Skoda Fabia. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`575 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Skoda Fabia ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Renault Clio, attiecīgi Skoda Fabia varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.1/10 | 7.7/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Skoda Fabia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|