Renault Clio 2005 vs Volkswagen Polo 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 98 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 127 NM | 126 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 12.9 sekundes | |
Renault Clio ir dinamiskāks braukšanā. Renault Clio dzinēja jauda ir par 23 ZS lielāka nekā Volkswagen Polo, savukārt griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā Volkswagen Polo. Pateicoties lielākai jaudai Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Clio var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
700 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.99 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.65 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.47 m | |
Renault Clio ir lielāks. Renault Clio ir par 7 cm garāks nekā Volkswagen Polo, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 288 litri | 270 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1035 litri | 1030 litri | |
Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 18 litriem lielāks nekā Volkswagen Polo. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.6 metri | |
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Volkswagen Polo. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`525 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Clio ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volkswagen Polo, attiecīgi Renault Clio varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.1/10 | 8.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Volkswagen Polo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|