LatviešuEnglishEspañol

Renault Clio 2005 vs Seat Ibiza 2002

 
Renault Clio
2005 - 2009
Seat Ibiza
2002 - 2005
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.9 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 65 ZS64 ZS
Griezes moments: 160 NM125 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15 sekundes17 sekundes
Renault Clio ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Clio dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Seat Ibiza, savukārt griezes moments ir par 35 NM lielāks nekā Seat Ibiza. Pateicoties lielākai jaudai Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.34.7
Reālais degvielas patēriņš: 5.1 l/100km5.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Clio var ietaupīt 60 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Seat Ibiza.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1160 km kombinētajā ciklā950 km kombinētajā ciklā
980 km ar reālo patēriņu810 km ar reālo patēriņu
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.81 m3.95 m
Platums: 1.64 m1.70 m
Augstums: 1.42 m1.44 m
Renault Clio ir mazāks.
Renault Clio ir par 14 cm īsāks nekā Seat Ibiza, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 255 litri265 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1035 litri1030 litri
Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Seat Ibiza. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 5 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.3 metri10.6 metri
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Seat Ibiza.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): nav datu1`620
Drošība:
Kvalitāte:
virs vidējās

zem vidējās
Renault Clio ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Clio, attiecīgi Renault Clio kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): 12001200
Priekšrocības un trūkumi: Renault Clio ir
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • augstāka drošība
  • mazāk defektu
Seat Ibiza ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]