Renault Clio 2009 vs Hyundai i20 2009
Virsbūve: | Universāls | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 100 ZS | 78 ZS | |
Griezes moments: | 145 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 12.9 sekundes | |
Renault Clio ir dinamiskāks braukšanā. Renault Clio dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā Hyundai i20, savukārt griezes moments ir par 26 NM lielāks nekā Hyundai i20. Pateicoties lielākai jaudai Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Clio var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
1100 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Renault Twingo, Renault Modus | Izmantots arī Hyundai i10 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai i20 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.23 m | 3.94 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.49 m | |
Renault Clio ir par 29 cm garāks nekā Hyundai i20, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Clio ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 439 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1045 litri | |
Renault Clio ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 144 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.4 metri | |
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Pilna masa (kg): | 1`608 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Hyundai i20 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Clio nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Hyundai i20, attiecīgi Hyundai i20 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|