Renault Clio 2009 vs Skoda Fabia 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 85 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 175 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 10.1 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāka braukšana. Renault Clio dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Skoda Fabia, taču griezes moments ir par 45 NM lielāks nekā Skoda Fabia. Mazākas jaudas dēļ Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.4 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Skoda Fabia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Clio var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Skoda Fabia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1240 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
1010 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 14 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Volkswagen Polo, Seat Altea, Skoda Yeti | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Clio varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Skoda Fabia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.03 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.50 m | |
Renault Clio ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Renault Clio ir par 3 cm garāks nekā Skoda Fabia, par 7 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 288 litri | 300 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem mazāks nekā Skoda Fabia. Tas varētu liecināt, ka Renault Clio vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10 metri | |
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Skoda Fabia, tas nozīmē, ka ar Renault Clio var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`655 | 1`585 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Renault Clio ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Fabia nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Clio, attiecīgi Renault Clio kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Clio ir
|
Skoda Fabia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|