LatviešuEnglishEspañol

Renault Clio 2003 vs Seat Ibiza 2005

 
Renault Clio
2003 - 2005
Seat Ibiza
2005 - 2006
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.4 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 65 ZS70 ZS
Griezes moments: 160 NM155 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15 sekundes14.8 sekundes
Seat Ibiza ir dinamiskāka braukšana.
Renault Clio dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Seat Ibiza, taču griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Seat Ibiza. Mazākas jaudas dēļ Renault Clio sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.34.7
Reālais degvielas patēriņš: 4.9 l/100km5.4 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Renault Clio ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Seat Ibiza, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Clio var ietaupīt 60 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Clio degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Seat Ibiza.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri45 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1160 km kombinētajā ciklā950 km kombinētajā ciklā
1350 km ārpus pilsētas1120 km ārpus pilsētas
1020 km ar reālo patēriņu830 km ar reālo patēriņu
Renault Clio ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.81 m3.95 m
Platums: 1.64 m1.70 m
Augstums: 1.42 m1.44 m
Renault Clio ir mazāks.
Renault Clio ir par 14 cm īsāks nekā Seat Ibiza, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Clio ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 255 litri265 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1037 litri1030 litri
Renault Clio bagāžas nodalījuma tilpums ir par 10 litriem mazāks nekā Seat Ibiza. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Clio (par 7 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.3 metri10.6 metri
Renault Clio apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Seat Ibiza.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`515nav datu
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
virs vidējās

zem vidējās
Renault Clio ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Ibiza nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Renault Clio, attiecīgi Renault Clio kvalitāte varētu būt augstāka.
Vidējā cena (€): 10001200
Priekšrocības un trūkumi: Renault Clio ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Seat Ibiza ir
  • jaudīgāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]