Renault Grand Scenic 2012 vs Chevrolet Orlando 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 10 sekundes | |
Chevrolet Orlando ir dinamiskāka braukšana. Renault Grand Scenic dzinēja jauda ir par 53 ZS mazāka nekā Chevrolet Orlando, savukārt griezes moments ir par 100 NM mazāks nekā Chevrolet Orlando. Mazākas jaudas dēļ Renault Grand Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.1 | 6.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Grand Scenic ir labāka izvēle. Renault Grand Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Chevrolet Orlando, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Grand Scenic var ietaupīt 285 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1460 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
1530 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
Renault Grand Scenic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots arī Chevrolet Cruze | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Grand Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Chevrolet Orlando dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.57 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.88 m | |
Augstums: | 1.65 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Grand Scenic ir par 8 cm īsāks nekā Chevrolet Orlando, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Grand Scenic ir par 1 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 645 litri | 458 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 645 litri | 458 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2063 litri | 458 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Renault Grand Scenic (par 187 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Grand Scenic (par 1605 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.3 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`200 | 2`287 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Grand Scenic ir
|
Chevrolet Orlando ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|