LatviešuEnglishEspañol

Renault Kangoo 2021 vs Dacia Lodgy 2017

 
Renault Kangoo
2021 -
Dacia Lodgy
2017 -
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 95 ZS116 ZS
Griezes moments: 260 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 15.1 sekundes10.9 sekundes
Dacia Lodgy ir dinamiskāka braukšana.
Renault Kangoo dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Dacia Lodgy, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Renault Kangoo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): nav datu4.3
Degvielas bākas tilpums: 54 litri50 litri
Klīrenss: 164 mm120 mm
Dēļ augstāka klīrensa Renault Kangoo var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Renault Kangoo modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 12 gadi12 gadi

Izmēri

Garums: 4.49 m4.50 m
Platums: 1.92 m1.75 m
Augstums: 1.84 m1.68 m
Renault Kangoo ir par 1 cm īsāks nekā Dacia Lodgy, par 17 cm platāks, savukārt augstumā Renault Kangoo ir par 16 cm augstāks.
Sēdvietas: 5 sēdvietas7 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 775 litri207 litri
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: nav datu207 litri
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: 775 litri827 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
3500 litri2617 litri
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 52 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Kangoo (par 883 litriem).
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri11.1 metri
Renault Kangoo apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Dacia Lodgy, tas nozīmē, ka ar Renault Kangoo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`1321`958
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
zema
Vidējā cena (€): 15 60010 800
Priekšrocības un trūkumi: Renault Kangoo ir
  • lielāks klīrenss
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Dacia Lodgy ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]