Renault Kangoo 2021 vs Dacia Dokker 2016
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 130 ZS | 131 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.8 sekundes | 9.2 sekundes | |
Dacia Dokker ir dinamiskāka braukšana. Renault Kangoo dzinēja jauda ir par 1 ZS mazāka nekā Dacia Dokker, taču griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Dacia Dokker. Mazākas jaudas dēļ Renault Kangoo sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 54 litri | 50 litri | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.92 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.81 m | |
Renault Kangoo ir lielāks. Renault Kangoo ir par 12 cm garāks nekā Dacia Dokker, par 17 cm platāks, savukārt augstumā Renault Kangoo ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 775 litri | 800 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3500 litri | 3000 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Kangoo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Dacia Dokker. Tas varētu liecināt, ka Renault Kangoo vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Kangoo (par 500 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.1 metri | |
Renault Kangoo apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Dacia Dokker, tas nozīmē, ka ar Renault Kangoo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`071 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 15 600 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Kangoo ir
|
Dacia Dokker ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|