Renault Koleos 2008 vs Subaru Forester 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 158 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 9.7 sekundes | |
Renault Koleos dzinēja jauda ir par 17 ZS lielāka nekā Subaru Forester, savukārt griezes moments ir par 174 NM lielāks nekā Subaru Forester. Neskatoties uz lielāku jaudu Renault Koleos sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 9.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Koleos ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Koleos degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Subaru Forester, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Koleos var ietaupīt 270 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Koleos degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Subaru Forester. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 860 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
790 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Koleos ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Impreza, Subaru Legacy, Subaru XV | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Koleos varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Renault Koleos dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.48 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.59 m | |
Renault Koleos ir lielāks. Renault Koleos ir par 4 cm garāks nekā Subaru Forester, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Renault Koleos ir par 11 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 387 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1380 litri | nav datu | |
Renault Koleos ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Koleos bagāžas nodalījuma tilpums ir par 63 litriem lielāks nekā Subaru Forester. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.6 metri | 10.6 metri | |
Renault Koleos apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Subaru Forester, tas nozīmē, ka ar Renault Koleos var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`250 | 1`500 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | augsta | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Koleos ir
|
Subaru Forester ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|