LatviešuEnglishEspañol

Renault Modus 2008 vs Ford C-Max 2007

Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)

 
Renault Modus
2008 - 2012
Ford C-Max
2007 - 2010
Pārnesumu kārba: Manuālā/AutomātsManuālā/Automāts
Motori: 1.1 - 1.61.6 - 2.0

Jauda un dinamika

Jauda: 68 - 112 ZS90 - 145 ZS
Griezes moments: 105 - 240 NM145 - 320 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.2 - 15.3 sekundes9.6 - 13.1 sekundes
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu!

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.5 - 7.64.8 - 8.1
Renault Modus benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 1.1 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Ar dīzeļdzinējiem aprīkotie Renault Modus uz 100 km vidēji patērē par 0.9 litriem mazāk degvielas nekā Ford C-Max.
Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju!

Izmēri

Garums: 3.87 m4.34 m
Platums: 1.70 m1.82 m
Augstums: 1.59 m1.60 m
Renault Modus ir mazāks.
Renault Modus ir par 47 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 1 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 217 litri550 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1302 litri1620 litri
Ford C-Max ir vairāk vietas bagāžai.
Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 333 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 318 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10.7 metri
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Ford C-Max.
Pilna masa (kg): ~ 1`659~ 1`933
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
vidēja

virs vidējās
Vidējā cena (€): 30002200
Priekšrocības un trūkumi: Renault Modus ir
  • mazāks degvielas patēriņš
Ford C-Max ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]