Renault Modus 2008 vs Citroen C3 Picasso 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 135 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 13.9 sekundes | |
Renault Modus dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Citroen C3 Picasso, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Citroen C3 Picasso. Neskatoties uz mazāku jaudu Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Citroen C3 Picasso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Modus var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Citroen C3 Picasso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen C3 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 4.08 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.67 m | |
Renault Modus ir mazāks. Renault Modus ir par 21 cm īsāks nekā Citroen C3 Picasso, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 385 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 1506 litri | |
Citroen C3 Picasso ir vairāk vietas bagāžai. Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 168 litriem mazāks nekā Citroen C3 Picasso. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 Picasso (par 204 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.6 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Citroen C3 Picasso. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`747 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Renault Modus ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Citroen C3 Picasso, attiecīgi Renault Modus varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Citroen C3 Picasso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|