Renault Modus 2008 vs Citroen Nemo 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 18 sekundes | |
Renault Modus ir dinamiskāks braukšanā. Renault Modus dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Citroen Nemo, taču griezes moments ir par 55 NM mazāks nekā Citroen Nemo. Pateicoties lielākai jaudai Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Nemo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Citroen Nemo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Citroen Nemo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Nemo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen Nemo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.96 m | |
Platums: | 1.70 m | 2.02 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.72 m | |
Renault Modus ir mazāks. Renault Modus ir par 9 cm īsāks nekā Citroen Nemo, par 32 cm šaurāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | nav datu | |
Citroen Nemo ir vairāk vietas bagāžai. Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 143 litriem mazāks nekā Citroen Nemo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Citroen Nemo, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Citroen Nemo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|