Renault Modus 2008 vs Opel Agila 2008
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 86 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 114 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 12.3 sekundes | |
Opel Agila ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Opel Agila, savukārt griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Opel Agila. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Agila ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Opel Agila, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Opel Agila. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots arī Suzuki Splash | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.74 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.59 m | |
Renault Modus ir lielāks. Renault Modus ir par 13 cm garāks nekā Opel Agila, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 225 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 660 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem mazāks nekā Opel Agila. Tas varētu liecināt, ka Renault Modus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 642 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 9.6 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Opel Agila, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`485 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Opel Agila ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Agila, attiecīgi Opel Agila kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Opel Agila ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|