Renault Modus 2008 vs Toyota Verso 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 99 ZS | |
Griezes moments: | 105 NM | 125 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.5 sekundes | 13.3 sekundes | |
Toyota Verso ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Toyota Verso, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Toyota Verso. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Verso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Toyota Verso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Toyota Verso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 870 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota Auris, Toyota Yaris | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Verso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.99 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.60 m | |
Renault Modus ir par 12 cm īsāks nekā Toyota Verso, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 623 litri | |
Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 213 litriem mazāks nekā Toyota Verso. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Modus (par 679 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.8 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Toyota Verso, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`610 | 1`515 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Toyota Verso ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Verso, attiecīgi Toyota Verso kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2800 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Toyota Verso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|