Renault Modus 2004 vs Toyota Yaris 2007
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 113 ZS | 133 ZS | |
Griezes moments: | 151 NM | 173 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 9.3 sekundes | |
Toyota Yaris ir dinamiskāka braukšana. Renault Modus dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 22 NM mazāks nekā Toyota Yaris. Mazākas jaudas dēļ Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 7.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Yaris ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Toyota Yaris, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Modus var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
580 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Renault Modus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 18 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Renault Laguna, Renault Scenic, Renault Clio, Dacia Duster | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Modus varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Yaris dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.79 m | 3.80 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.53 m | |
Renault Modus ir par 1 cm īsāks nekā Toyota Yaris, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Renault Modus ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 274 litri | 275 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1283 litri | nav datu | |
Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 1 litriem mazāks nekā Toyota Yaris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 9.4 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem lielāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`695 | 1`050 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|