Renault Modus 2008 vs Honda Jazz 2004
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 103 ZS | 83 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 12.9 sekundes | |
Renault Modus ir dinamiskāks braukšanā. Renault Modus dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Honda Jazz, savukārt griezes moments ir par 121 NM lielāks nekā Honda Jazz. Pateicoties lielākai jaudai Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 5.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle. Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Honda Jazz, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Modus var ietaupīt 150 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 49 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.87 m | 3.84 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.68 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.52 m | |
Renault Modus ir lielāks. Renault Modus ir par 3 cm garāks nekā Honda Jazz, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 217 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1302 litri | 1323 litri | |
Honda Jazz ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 163 litriem mazāks nekā Honda Jazz. Tas varētu liecināt, ka Renault Modus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Jazz (par 21 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 9.8 metri | |
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Honda Jazz, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`690 | 1`470 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Honda Jazz ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Honda Jazz, attiecīgi Honda Jazz kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Modus ir
|
Honda Jazz ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|