LatviešuEnglishEspañol

Renault Modus 2008 vs Honda Jazz 2004

 
Renault Modus
2008 - 2012
Honda Jazz
2004 - 2007
Virsbūve: MinivensHečbeks
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.3 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 103 ZS83 ZS
Griezes moments: 240 NM119 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.5 sekundes12.9 sekundes
Renault Modus ir dinamiskāks braukšanā.
Renault Modus dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Honda Jazz, savukārt griezes moments ir par 121 NM lielāks nekā Honda Jazz. Pateicoties lielākai jaudai Renault Modus sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.75.7
Degvielas patēriņa ziņā Renault Modus ir labāka izvēle.
Renault Modus degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Honda Jazz, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Renault Modus var ietaupīt 150 litrus degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 49 litri42 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1040 km kombinētajā ciklā730 km kombinētajā ciklā
1130 km ārpus pilsētas850 km ārpus pilsētas
Renault Modus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 3.87 m3.84 m
Platums: 1.70 m1.68 m
Augstums: 1.59 m1.52 m
Renault Modus ir lielāks.
Renault Modus ir par 3 cm garāks nekā Honda Jazz, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Renault Modus ir par 7 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 217 litri380 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1302 litri1323 litri
Honda Jazz ir vairāk vietas bagāžai.
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Modus bagāžas nodalījuma tilpums ir par 163 litriem mazāks nekā Honda Jazz. Tas varētu liecināt, ka Renault Modus vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda Jazz (par 21 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri9.8 metri
Renault Modus apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Honda Jazz, tas nozīmē, ka ar Renault Modus var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`6901`470
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

virs vidējās
Honda Jazz ir mazāk defektu.
Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Modus nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Honda Jazz, attiecīgi Honda Jazz kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka.
Vidējā cena (€): 30001800
Priekšrocības un trūkumi: Renault Modus ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Honda Jazz ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • labāka manevrētspēja
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]