Renault Scenic 2009 vs Ford C-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 215 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.4 sekundes | 13.1 sekundes | |
Renault Scenic ir dinamiskāks braukšanā. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 25 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 4.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.0 l/100km | 5.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Renault Scenic var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Renault Scenic degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1130 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ar reālo patēriņu | 980 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Dacia Duster, Nissan Juke | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Ford C-Max dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Renault Scenic ir par 1 cm garāks nekā Ford C-Max, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 437 litri | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1837 litri | 1620 litri | |
Neskatoties uz lielāku auto garumu, Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 113 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Tas varētu liecināt, ka Renault Scenic vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Scenic (par 217 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.7 metri | |
Renault Scenic apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Pilna masa (kg): | 1`944 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|