Renault Scenic 2009 vs Ford Fusion 2005
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 140 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 195 NM | 146 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.6 sekundes | 13.1 sekundes | |
Renault Scenic ir dinamiskāks braukšanā. Renault Scenic dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Ford Fusion, savukārt griezes moments ir par 49 NM lielāks nekā Ford Fusion. Pateicoties lielākai jaudai Renault Scenic sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 580 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 730 km ārpus pilsētas | ||
610 km ar reālo patēriņu | 510 km ar reālo patēriņu | ||
Renault Scenic ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 120 mm | 160 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Ford Fusion var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Ford Fusion modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Renault Megane, Renault Koleos | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford C-Max, Ford Fiesta | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Renault Scenic varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.34 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.64 m | 1.53 m | |
Renault Scenic ir lielāks. Renault Scenic ir par 32 cm garāks nekā Ford Fusion, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Renault Scenic ir par 11 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 437 litri | 337 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1837 litri | 1175 litri | |
Renault Scenic ir lielāka bagāžas ietilpība. Renault Scenic bagāžas nodalījuma tilpums ir par 100 litriem lielāks nekā Ford Fusion. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Renault Scenic (par 662 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.3 metri | |
Renault Scenic apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Ford Fusion, tas nozīmē, ka ar Renault Scenic var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`953 | 1`630 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Ford Fusion ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Renault Scenic nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Fusion, attiecīgi Ford Fusion kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Renault Scenic ir
|
Ford Fusion ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|